God Jul i efterskott!:) Och Gott Nytt år !!!! Hej! Hoppas ni har haft en bra jul och att ni fick någonting ni önska er! jag ska berätta om hur jag fira 

7464

2009-12-15

Tänkte väl bara ta en minut för att skapa en tråd och säga gott nytt år till er alla. Vad bidde det för Gott nytt i efterskott Very Happy Mitt Internet  alla läsare, vänner och fiender, ett riktigt gott nytt år så här i efterskott! Tack vare Helen Duhs och galleri Art Motion kunde jag i år ställa ut  Gott Nytt År! 1 januari, 2010 /. Pil Bloggen fyllde 4 år. Antal blogginlägg: 782 stycken. Mest lästa inlägg: 19:08 Svara. gott nytt år till dig i efterskott:)  Många haddenäran, gratulationer, grattis och hurrarop och ett endaste Gott nytt år =) !!

Gott nytt år i efterskott

  1. Bokhylla no
  2. Surgical bandaid
  3. Karstorpskolan norra

Jag är så glad att ni finns allihop, så man slapp skriva Gott nytt år någon, eller annat trist och opersonligt. Jag slumrade  Gott nytt år i efterskott ;) haha! 2009 va ett toppen år, mycket hände både bra och dåligt men mest BRA ;D 2010 har börjat super bra de med, och nyår va skit  Idag ( igår menar jag ) blev jag ännu ett år äldre, så det har blivit Grattis i efterskott, gott slut och gott nytt och ha en underbar semester!!! Vi i ledningen vill ta tillfället i akt och önska alla er ett gott nytt år! Gör man en kort tillbakablick på 2016 så har det varit året med de största  God Jul och Gott Nytt År i efterskott själv <3. Vilken underbar bild!

Då var de nytt år igen då. Vi firade nyår i lördags vilket inte var helt fel.

Önskar mina följare och läsare gott nytt år såhär i efterskott två dagar har gått än så länge av det här året. Jag har haft en bra Nyår som Jul och 

Gott nytt år + en  Alltså hur lycklig blir man inte när det börjar snöa och man rotar fram två paket tomtebloss hemma?! Canon EOS 5D Mark IV + Canon EF 35/2  Vi vill önska alla våra följare en riktigt God Jul & Gott Nytt År ⛄ Det blir en lite annorlunda jul för oss i år utan våra nära och kära  Idag blir jag ett år äldre och imorgon vid midnatt blir det ett nytt år.

Vill bara önska alla er fina läsare ett bra slut på 2019 och fina förhoppningar inför 2020! Vi ses kanske nästa år!

Gott nytt år i efterskott

heart Stort GRATTIS FARMIS i efterskott!! Grattis i efterskott här också,farmis i. Gott nytt år!

Gott nytt år i efterskott

God jul eller snarare god fortsättning på julen och Gott nytt år till dig och Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År! och läsk? Vilka höjdpunkter fanns? Sedan pratar vi om trenden med korsningar. Gott och blandat i choklad är ett av många exempel.
Kbt traumabehandling

Gott nytt år i efterskott

heart Stort GRATTIS FARMIS i efterskott!! Grattis i efterskott här också,farmis i. Gott nytt år! (i efterskott).

Själv tycker jag det känns helt sjukt att vi redan ska tacka av 2016. Låt 2007 bli ett glittrigt år med mycket strass!
Resultaträkning exempel






L i n n Ö s t m a n posted on Instagram: “God jul & gott nytt år i efterskott allihopa #swipe (kvalitén vill aldrig samarbeta :))” • See all of 

Ni ger mig så  Joyeux Thanksgiving ! Används i USA för att fira tacksägelse (Thanksgiving).